Irodai ügyintéző

RRE-Szeged Kft. keresi adminisztrációs munkatársát!

Feladatok:

  • beérkező e-mailek kezelése
  • telefonos egyeztetés ügyfelekkel
  • kapcsolattartás partnereinkkel e-mailben
  • könyvelő irodának szükséges dokumentumok összegyűjtése, továbbítása

számlák kezelése, bevételezése, ügyviteli szoftver használata

Elvárások:

  • rugalmasság, képesség az új ismeretek gyors elsajátítására,

felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office).

Előny:

  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

  • segítünk a betanulási időszakban, az ügyviteli program elsajátításában
  • hosszú távú munkalehetőség egy dinamikus csapat tagjaként

Amennyiben felkeltettük érdeklődését fényképes önéletrajzzal várjuk jelentkezését a következő e-mail címen: m.nagy@rre.hu.